... عاشقتم خدا ...

عاشق خدا و یکی از بنده‌هاش⁦❤️⁩ ما شاءَ الله ولا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

... عاشقتم خدا ...

عاشق خدا و یکی از بنده‌هاش⁦❤️⁩ ما شاءَ الله ولا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

رمزی میکنم ، مجبورم !

حس خوبی ندارم ، نمیدونم چرا . رمز رو که دوستانم دارن ، ازین ب بعد رمزی مینوسم ی مدت . نوشته ها از ۴-۵تای اخر و نوشته های بعدی با رمزی که میدونید . فقط لطفا کسی ب کسی رمز نده هرکی بخواد خودم میدم .

لعنت ب فضولی. ، لعنت ب آدمهایی که نمیفهمن خیلی چیزا رو !

+ .رد پای آشنا میبینم

+ فضول رو بردن جهنم گفت چرا هیزمش تره !

نظرات 14 + ارسال نظر
تمشک یکشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 14:11 http://afrookhte.blogsky.com/

سلام، اومدم از خودت اگر لاح دونستی رمز بگیرم

سلام
خوش اومدی
میفرستم برات :-)

سحربانو یکشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 11:12

سلام میشه به منم رمز بدی؟

سلام ، اگه از قدیمی ها باشی رمز همون قدیمیه . اگه دوست جدید منی بگو رمز رو ایمیل کنم .

اناهیتا چهارشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 15:15 http://khaterateman1369.blogsky.com/

ستاره به من فکر کنم رمز رو قبلا دادی ولی یادم رفته تونستی بزار تو وبلاگم

باشه حتما

مطهره چهارشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 12:31

بله عزیزم...اگه زحمتی نیست برام ایمیل بدین.

باشه حتما :)

یاقوت چهارشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 09:35

فهمیدم پس رمز قبلیه ..اره من بودم . اره اگه لطف کنی بگی ممنون میشم گلم....

اره عزیزم رمز قبلیه .

ندا چهارشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 08:31 http://mydailyhappenings.blogsky.com/

من رمز ندارم

میفرستمممممم

یک دوست چهارشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 01:03

سلام
خوبی ستاره جان من خواننده خاموش هستم خواستم بگم حیف که رمزی کردی چون نوشته هات حس خوبی به ادم میده تو واقعا دید خوبی به مسایل داری عمیق هر مسئله ای رو توضیح میدی حالا از اجتماعی فرهنگی تا خانوادگی من با خوندن مطالبت کلی یاد گرفتم مثلا همون همسایه که راجع بهش میگفتی پنجره رو باز میذاره غیر مستقیم میگفتی فرهنگ اپارتمان نشینی چطور رفتار کنن
حیف رمزی مینویسی در هر حال به نظرت احترام میذارم چون اینجا خونه توست و دل صاحبخانه هم باید به ارامش و اسایش برسه

در ضمن فکر میکنم جدیدا تو وبها هم فرهنگ رفتار تو دنیای مجازی هم اموزش داده بشه نمیدونم چرا به نویسنده وبها یه سری ادم حمله میکنن حرفای بی ربط میزنن اقاجون دنیای مجازی هم مثل دنیای واقعی هست مثلا کسی بخواد تو دنیای واقعی با یه سری ادم که خودش میپسنده و دوست داره رفت وامد کنه باید بهش توهین کنیم خب یه کم رعایت کنید دوستان اینجا ستاره جون صلاح دونستن رمزی بنویسن پس به نظرش احترام بذارین و با کامنتای بد ناراحتش نکنید
سناره عزیزم تو این شب دعا میکنم خدا تمام خواستهاتو اجابت کنه
ببخش طولانی شد خوبه خاموش بیدم
خداحافظ

سلامممم من دوبار جواب کامنتتو دادم نمیدونم چرا ثبت نمیشه
متشکرم از لطفت عزیز امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی
متاسفانه انسانیت خیلی نایاب شده و بعضیا فکر میکنن اگه حرف نزنن لال محسوب میشن !
در مورد رمز هم همون قبلیه اگر چندماه پیش وبمو خونده باشی رمزم رو گفته بودم

یاقوت سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 23:20

کامنتم نرسیده ؟!!!.. یا

رسید عزیزم
گفتم رمز همون عدد قبلیه ، عدد تابلویی ک گفته بودم .
اگه نداری ی ادرس ایمیل بده ارسال کنم برات .
یا ی عددی بگو اینجا کامنت کن برام من ی پست با رمز خودت میزارم رمز رو میگم بهت .

اون ی که دکتر داخلی میخواست تو بودی یاقوت ؟

Hoda سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 23:01

سناره جان،
دوست داشتی به منم رمز بده، ممنون

سلام عزیزم
اگه خواننده قدیمی هستی رمز همون قبلیه . داری اونو حتما نوشته بودم قدیما .

شهرزاد سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 22:29

بهترین کارو میکنی. این خل و چلارو هم حواله بده به همون نقاطی که باید! دیوانه‌ها!

حالا جالبه امروز چون حس کردم ی اشنا اینجارو میخونه رمزی کردم ، بعد ی دیوانه ای فک کرده بخاطر اونه :))) بدبخت عقده خودمهم پنداری داره فک کرده مساله اونه نمیدونم چرا خدا اینارو شفا نمیده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.