... عاشقتم خدا ...

عاشق خدا و یکی از بنده‌هاش⁦❤️⁩ ما شاءَ الله ولا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

... عاشقتم خدا ...

عاشق خدا و یکی از بنده‌هاش⁦❤️⁩ ما شاءَ الله ولا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

چجوریه این ؟

آمار بازدید زده ۴۵ نفر ، پست آخر رو . بعد این پست رمزداره ! بعد من کلا اونایی ک میخونمشون ۱۵-۱۶ نفرن . و خب دوسه نفر هم نهایتا بدون وب هستن بگیم مجموع ۲۰ نفر رمز منو دارن .

آیا اگر ی نفر سه بار بیاد بخونه ، ۳ بازدید حساب میشه ؟ البته خب شاهنامه فردوسی نیست که کسی علاقمند باشه سه مرتبه بیاد بخونتش :))) من باب مثال عرض کردم . اگه آره که خب آره حتما همینه .

اما اگر نه ، پس ینی اون ۲۰ نفر دیگه چجوری رمز منو دارن ؟ کسی ب کسی داده ؟ کسی از کسی گرفته ؟ کسی باهوش بوده همینجوری خودش فهمیده ؟! کسی انقدددددر بیکار بوده هک کرده ؟ کسی یا کسانی انقدر به من لطف دارن که در و گوهرهای روزانه منو یواشکی بخونن ؟

برآیند این مسایل و حس های ناخوب اخیرم ، این میشه که رمز رو عوض کنم و ب اونها که قبلا دادم دوباره بدم . و اونهایی که رمز میخوان هم بگن تا خودم بدم اگر نداده بودم .

البته انقدددددر بدم میاد ازین کشاکش دهر طوری ! که هی رمز عوض کنی و هی ملت بخوان ب ذهن بسپارن و هی لوس بازی و هی اینا . حالا ببینیم چی میشه .

لطفاً هرکس اطلاعاتی داره در این زمینه بگه ، متشکرم .

نظرات 9 + ارسال نظر
شیرین سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 09:43 http://khateraha95.blogfa.com/

من یه بار میام میخونم و پیام میدم
یه بار میام جوابتو ببینم
این دو بار از من بقیشونو نمیدونم برو مچشونو بگیر
خدایی روز ساده بزار یادمون بمونه ممنونم

دستت دردنکنه خودت اعتراف کردی

صدفی سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 09:12

خوب باید اعتراف کنم منم جزو همونام که گاها چند بار باز میکنم نظرات اضافه شده رو بخونم..

به به لطف میکنی آفرین به اعتراف کنندگان

مونا سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 07:39 http://m-s-65.blogfa.com

من یکی از اون نامردای خاموشم. فکر کنم فقد دو سه بار کامنت گذاشتم. رمزم از قبل دارم که عمومی میذاشتی.. خدا منو ببخشه :))

عه سلام
تشکر که اعتراف کردی . نامرد نیستی که ، من حواسم پرته یادم نمیمونه اسامی

خان دایی سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 01:43 http://www.khan-dayiii.blogfa.com

همش منممم

یه بار جون میکنه باز بشه..

یه بار میام میخونم نصفشوو
بعد دوباره میام ادامش
بعد یه بار میام کامنت بنویسم نمینویسم
بعد یه بار میام کامنت مینویسم
بعد میام چک میکنم جواب دادی یا نه
بعد چک میکنم پست گذاشتی یا نه.

عی خان داااایی عی ، پس همش زیر سر تو بود خداقوت داری اینهمه میری میای خسته میشی

نل سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 00:47

رمز تابلو بدا...همه میدونستن.من یادم میرفت ولی:)))))

ینی وقتی مسیر رمزگذاریم یادم اومد خودم ب خودم غبطه خوردم با این حرکت ضایعم

مهدی سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 00:03

نه اون چندباری که میای از اون 30.40تا که من میگم نیست. من منظورم تعداد بازدیدکننده هایِ قسمتِ امارِ کلیِ وبِ. که تو یکی از 30تا هستی و اون 3دفعه ای که میای 3تا از حدود 200تا بازدیدِ.
.
از دبیرستانی ها چه خبر؟ صبح کلاسش دیر نشه

ازون نظر

بچم امسال کنکوری بود دیگه خبر ندارم چیکار کرد ، الان ترم اولی شده

مهدی دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 23:42

اون که میگی, تعداد دفعاتیه که پستت دیده شده. تعداد نفرات نیست.
.
منم واسه کل وبم این سوالو دارم. کلا 14 یا 15 نفر رو میشناسم ولی هر روز تعداد نفرات بازدید کننده بین 30 تا 40 نفرن!!! یعنی اون 20نفر دیگه کی هستن که هر روز هم هستن!!! چون منم مثل تو هستم و پست هام توی به روز شده ها نمیاد. همه اشنا هستند که میان.

تو صفحه مدیریت یادداشت ها نوشته " آمار بازدید کنندگان " .
اگه تعداد دیده شدن پست باشه ، خب من خودم دوسه بار در روز میام ب پیرمردا سر میزنم ببینم حالشون چطوره مثلا ، اکسیژنشون وصل باشه و داروهاشونو سر وقت بخورن و اینا که خب ازون ۳۰ تا بازدید ، ۳ تاش منم .
امیدوارم قطعی همینطور باشه .

آوا .م دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 23:10

سلام ستاره جان
تا جایی که من میدونم هربار باز شدن یه بازدیده ، خودم بعضی روزا شاید پنج شش بار حتی بیشتر هم به وب تو و ماهی و چند نفر دیگه سرمیزنم خب البته خیلی وقتا خاموش ، خوندن کامنتا و جوابایی که به کامنتا داده میشه از علایقمه و بخاطر همون چندین بار پستا رو باز میکنم

سلام عزیزم
قدمت رو چشم متشکرم که وقت میزاری عزیزم ، لطف داری ب اینجا .
انشاءالله همینطور باشه پس ، مساله ام کامنت اینا نیستا ، مسالم اینه که وقتی رمزی هستم بدونم رمز رو کیا دارن .
بازم ممنون از حضورت

mahee دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 22:59

اگر نمایش صفحه ات ۴۰ تا باشه ینی ممکنه بعضیا چندبار سر زده باشن و توی هر بار رفرشِ صفحه این تعداد بالا میره. مثلا مال من معمولا تعداد بازدیدکننده هام ۲۵۰ تا ۳۵۰ نفرن اما تعداد نمایش صفحه ام بین ۸۰۰ تا هزار و خورده ای هست.
اگه اشتباه میگم و بقیه اطلاع دارن، بیان از گمراهی برهانوننمون!

عه خداکنه اینجوری باشه .
چون حس اینکه یکی یواشکی میخونتت ، خیلی ی جوریه . بدجوره . انگار دارن میپاعَنت .
نمایش رو کجا نشون میده ؟ من فقط بازدید دارم چرا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.