... عاشقتم خدا ...

عاشق خدا و یکی از بنده‌هاش⁦❤️⁩ ما شاءَ الله ولا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

... عاشقتم خدا ...

عاشق خدا و یکی از بنده‌هاش⁦❤️⁩ ما شاءَ الله ولا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

التماس دعا دارم

سلام

سپاسگزارم از احوالپرسیاتون

اصلا نوشتنم نمیاد ، دوباره گیر کردم و مشکلات یکی دو تا نیست که ! انقدر که رمز اینجا یادم رفته بود دوسه روز درگیرش بودم .

کامنتارو تایید میکنم ، سپاس از همتون .

نظرات 9 + ارسال نظر
پرنسا شنبه 2 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 14:30

ممنونم بابت رمز

خواهشمندم

پرنسا جمعه 1 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 18:36

این چه رمزی بوده که خاموشا داشتن؟!!پس من چرا ندیدم!

میام وبت میگم عزیز

پرنسا جمعه 1 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 13:07 http://yevariharvari3.blogfa.com

عه چرا اینجا رمزی شده
من از قبل عید میخوندمتون.
بابا رمزی نکنید شاید یکی دلش خواست بخونه
حالا رمز به ما میدی یا نه

سلام :)
رمز همون قبلیه عوض نشده
داری اونو ؟ اگه نداری بفرستم برات .

خاموش چهارشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 10:29

میشه رمزی ننویسی؟ما گناه داریم آخه

رمز همون قبلیه ها ، از کی میخونی ؟ رمز همون قبلیه .
بعدشم خب روشن شوووووو ادرس ایمیل بده ، وب ب‎زار ، ی راه ارتباطی بزار بتونم رمز بدم خب !

یاقوت چهارشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 00:17

امیدوارم که حالت خوبه خوب باشه الان...

متشکرم یاقوت عزیزم

خورشید سه‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 22:26

چی شده ستاره جانم دلنگران شدم
منو بیخبر نزار
رمز هم ندارم

خدای مهربون گذاشته پشتش که پدرمونو دربیاره !
میفرستم رمزو عزیزم

انتخاب هایم مرا به اینجا رساند سه‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 16:06 http://entekhab-sepi.blogsky.com/

عزیزم ما رو بی خبر نذار نگرانت شدم

عذر میخوام عزیزم نگران شدی ، مینویسم حتما

مطهره سه‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 14:43

دعاگوت بوده وهستیم...به شرطی که حل شد بگی ومارو هم شادکنی

متشکرم مطهره عزیز ، جدیدنا دیگه حل نمیشه ، فقط میگذریم از موضوع تا شاید ی روزی روزگاری حل بشه .

مهدی سه‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 13:38

انشالله که خیر پیش بیاد.

متشکرم ، انشاءالله :-)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.