... عاشقتم خدا ...

عاشق خدا و یکی از بنده‌هاش⁦❤️⁩ ما شاءَ الله ولا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

... عاشقتم خدا ...

عاشق خدا و یکی از بنده‌هاش⁦❤️⁩ ما شاءَ الله ولا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

ایران - پرتغال مساوی شد ، ۲۰۱۸ روسیه .

عالی بودن

دمشون گرم

خدا قوت دارن همشون
با قهرمان ۲۰۱۶ اروپا  مساوی کردیم

کیروش ، مرسی که هستی واقعاً

کاش صدامون میرسید بهشون ، الان لحظات سختی دارن ...

نظرات 4 + ارسال نظر
هدیه سه‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 20:58 http://madamkameliya.blogsky.com

در این که عالی بودن شکی نیست
ولی ای کاش در مقابل مراکش و اسپانیا هم هجومی بازی می کردن، حداقل همون جوری که مقابل پرتغال بودن
دلم می سوزه که قدر فرصت ها رو ندونستیم
که حتی توو همون بازی اول متوجه ی ضعف مون که گل زنی بود نشدیم!
یه گل زن قهار و یه چهارچوب شناس خوب نداشتیم که کار رو تموم کنه
راستش من بازی تیم ملی رو توو نیمه های اول مقابل مراکش و اسپانیا دوست نداشتم، قبولم نداشتم
اینکه ۴۵ دقیقه بری توو لاک دفاعی و فلسفه ی فوتبال رو ببری زیر سوال
همیشه گفتن بهترین دفاع، حمله ست
ولی ما بزدل بودیم! و ترسو وارانه فقط دنبال این بودیم گل نخوریم!
هیچ رقمه نمی تونم تائید کنم
مثل والیبال مون که واقعا سر سوزوندن فرصت ها شانس رفتن به مرحله ی بعد رو از دست داد، خیلی راحت، خیلی مفت
جایی که میشد با یه تعویض و یه سرویس درست ست رو برد، سر سهل انگاری اونم سوخت
ما به جام جهانی و رقابت های مشابه به دید میدانی برای کسب تجربه نگاه می کنیم! در صورتی که کسب تجربه برای قبل از این بازی های مهمه
می دونم نظرم خوشایند همه نیست، ولی واقعا نظرم همینه و پاشم وایسادم
من دیشب هیچ خوشی نداشتم! چون جایی که میشد صعود کرد فقط به این بهونه که وااای رقیب قوی بود، فلان تیم بود، فلان بازیکن بود، خودمون رو توجیه کردیم
مردم شادی میخوان و شادی هاشون توو خیابون نوش جون شون
ولی واقعیت فوتبال مون برام شادی نداشت

قبول دارم حرفاتو ، ولی مساله اینه که اسپانیا قوی تر از پرتغاله و اصلا نمیذاشت توپ دست ما بمونه ک بخوایم حمله کنیم . پزنغاا فقط رونالدو داره خفن بقیه شون معمولی هستن ، ولی اسپانیا واقعا قدرتمنده .
باز با مراکش رو هم ندیدم نمیدونم چجوری بود حقیقتش ،
چی بگم ، حیف شد واقعاً میشد برنده باشیم اون شوت لحظات اخر طارمی ....

مهدی سه‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 13:16

خیلی عالی بودن. دمشون گرم واقعا.
اون وقت که کیروش میزد تو سرش واسه بازی تدارکاتی, واسه همین چیزها بود. بعد محکوم میشد به ناسازگاری و ادعا و....
حالا چند روز که بگذره باز کوبیدنش رو شروع میکنند.

خاک برسرشون که هیچوقت نمیفهمن و درمقابل فهمیدن مقاومت میکنن !
خیلی خوب بودن دمشون پرحرارت واقعا

شیرین سه‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 09:11 http://khateraha95.blogfa.com

نشد حیف شد دلم کلی سوخت حیف شد
خدا حفظشون کنه خوب بازی کردن حقشون برد بود ولی خب با کی بازی داشتن هم مهمه دیگه اونها کجا ما کجا

اره خب ، میروش میگفت سابقه بازی بین المللی کم داریم برای همین بود ، بازیکنان کاملا استرس داشتن از دیدن فوتبالیست های مطرح دنیا، ندیدن نرفتن نبودن جو سنگین بود براشون

شهرزاد سه‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 01:10

من رفتم دایرکت بیرانوند براش قلب و بوس فرستادم :))))) اصن نمیشد کنترل کنم خودمو اصلناااا.

عاقا زن داره نکن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.