... عاشقتم خدا ...

عاشق خدا و یکی از بنده‌هاش⁦❤️⁩ ما شاءَ الله ولا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

... عاشقتم خدا ...

عاشق خدا و یکی از بنده‌هاش⁦❤️⁩ ما شاءَ الله ولا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

قیمت ها !

وای مردم چجوری زندگی میکنن؟
ی شیر کم چرب چوپان ی ماست ایلچی چوپان و ۴ تا کره ۵۰ گرمی شد ۱۹۰۰۰ تومان !

من اصلا خرد نمیرم ، نهایتش همین شیر از سوپر ، تعجب کردم ، قبلا انقدر نمیشد !

ینی الان شیروماست هم مردم بخوان بخورن باید ۲۰ تومن بسلفن ! ب همین راحتی !

نظرات 3 + ارسال نظر
پرنسا چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 06:44

دقیقا دیروز صبح همین اتفاق برا من افتاد.پنیر و شیر خریدم ۲۶ تومن.همیشه روی دوازده تومن وایمیستاد

وای خدا چرا اینجوری شده مملکت ؟ خدا رحم کنه ب مردم

خانومی سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 21:35 http://maaan.blog.ir

من امروز یه شیر و پنیر خامه ای کوچیک ، دلستر تلخ ،پفک ، چیپس و چی پلت خریدم شد ۱۲۵۰۰ ! خودم تعجب کردم :/

منم امروز خیلی ی جوریم شد ، ملت چی میکشن اخه

مهدی سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 13:32

به همین راحتی! به همین خوشمزگی!

خیلی خوشمزه ، مزه زهرمار میده !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.