... عاشقتم خدا ...

عاشق خدا و یکی از بنده‌هاش⁦❤️⁩ ما شاءَ الله ولا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

... عاشقتم خدا ...

عاشق خدا و یکی از بنده‌هاش⁦❤️⁩ ما شاءَ الله ولا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

برون ریزی کنید

چندروز پیش قلبم ی طوری بود ، ب هوای گلو درد و سرماخوردگی رفتم درمانگاه .

دکتر گفت ازینایی که همیشه میخندی ولی تو روانت غوغاست ؟ گفتم اره تقریباً . گفت اگه بهت بگم ب زودی سکته میکنی یا ام اس میگیری ، ناراحت میشی ؟ گفت در معرض این دوتایی و خیلی دور نمیبینم یکی از این دوتا رو برات !

در ۹۵ درصد موارد فقط اینجا غر میزنم ، مشکلات و ناراحتی هام تو ذهنمه ولی همیشه میخندم . باز خوبه مینویسم وگرنه فک کنم تاحالا سکته رو زده بودم .

دکتر گفت حرف بزن داد بزن عصبانیتت رو بریز بیرون اگه میخوای همچنان سالم زندگی کنی .

- این وضع این روزهای منه ...

نظرات 1 + ارسال نظر
mahee دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 20:18

چرا ماها اینجوری هستیم؟؟؟
منم عین توام، حتا شاید بدتر چون دیگه خیلی کم از غرهام مینویسم.

نمیدونم :( همیشه محکم بووم در ظاهر و راضی بودم همیشه ، همه چی هم تو دلم بود و مینوشتم و خلاص . ولی الان ک کمتر مینویسم حالم بد میشه .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.