... عاشقتم خدا ...

عاشق خدا و یکی از بنده‌هاش⁦❤️⁩ ما شاءَ الله ولا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

... عاشقتم خدا ...

عاشق خدا و یکی از بنده‌هاش⁦❤️⁩ ما شاءَ الله ولا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

ادیوس

دوستان توپول موپول

کسی قرص ادیوس مصرف کرده ؟؟؟ نظرش ؟؟؟

+ تو این هاگیرواگیر من دنبال کاهش وزنمم هستم ! عمق فاجعه اینجاس که از شدت استرس و فکر و خیال تو همین این یک هفته اخیر من ۲ کیلو چاق شدم ! بعد اون زجر رژیم ی هفته ای ! اشتهام بدجور باز شده و با عذاب وجدان و بغض و غصه و غم لقمه میدم پایین .

ممنونم اگه کسی از ادیوس بکگراند داره بگه .

نظرات 2 + ارسال نظر
ترانه پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 19:35 http://daftare-zendegiye-man.blogsky.com

نوشتم واست که اسلیمینگ.دو تا قوطی بودن.همین یادمه فقط.

اره فهمیدم ، تعریف کردم از قرصه :))) اوف چه قرصی اوف
میرم تو کارش

ترانه پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 15:01 http://daftare-zendegiye-man.blogsky.com

ستاره چرا من فکر میکنم تو اضافه وزن نداری و الکی حساسی؟؟
من واسه عروسیم اسلمینگ خوردم.7 تا خوردم و 5 کیلو کم کردم تو دو هفتهولی به همون سرعت هم با قطع قرص بالا میری.حالا چاقم نبودما,فقط میخواستم لاغر شم از ریخت بیوفتم واسه عروسی

چرا تو درست فکر میکنی ترانه ؟
چاق نیستم الان خوبم ولی میخوام لاغرتر بشم یکم لاغرتر بشم بهتر میشه محو بشمم که دیگه عالی میشه
وای چ قرصیه که با ۷ تا دانه ۵ کیلو کم کردی ؟؟ برای مهمونی خاص و عروسی خوبه ، برم دنبالش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.