... عاشقتم خدا ...

عاشق خدا و یکی از بنده‌هاش⁦❤️⁩ ما شاءَ الله ولا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

... عاشقتم خدا ...

عاشق خدا و یکی از بنده‌هاش⁦❤️⁩ ما شاءَ الله ولا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

خوش اخلاق باشیم


نقص یا کمبود زیبایی در چهره یک فرد را؛
اخلاق خوب تکمیل میکند،
اما کمبود یا نبود اخلاق را؛
هیچ چهره ی زیبایی نمی تواند تکمیل کند...

پایه و بنای شخصیت انسان ها
بر کردارشان میباشد،

و زیباترین شخصیت ها
متعلق به خوش اخلاق ترین انسان هاست...

خوش اخلاق باش !!!


نظرات 3 + ارسال نظر
هدیه شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 11:02 http://madamkameliya.blogsky.com

منم خیلی عصبی و بداخلاق شدم! مدام صدام بالا میره......
اینجور وقتا خود ِ آدم بیشتر زجر می کشه
کاش خوب بشیم.....

اره واقعاً انقدری ک خودم زجر میکشم فک نکنم بقیه اذیت بشن . امیدوارم بقیه یادشون بره ولی من هیچوقت یادم نمیره گندایی ک زدم .
امروزم شروع شد ، میخوام خوووووش اخلاق باشم .

مهدی جمعه 9 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 23:32

نیت کردی همه با هم بریم تو چله اخلاق ؟

تشویق و ترغیب نامحسوس بود :)))

mahee جمعه 9 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 22:25

با چشمای خودم دیدم که تمام ادمهایی که به نظر بقیه یه نقص یا نازیبایی ظاهری دارن، قلب ها و دل های مهربونی دارن. خصوصیات باطنی خیلی عجیب و خوبی دارن که اون نازیبایی یا نقص رو جوری پوشش داده که اصلا به نظر نمیاد دیگه.

کاملا موافقم باهات .
تو ی جمعی بودیم ی نفر گفت اخلاق چهره رو زیبا میکنه ، ی نفر دیگه جواب داد ولی من ترجیح میدم خوشگل باشم اما بداخلاق !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.