... عاشقتم خدا ...

عاشق خدا و یکی از بنده‌هاش⁦❤️⁩ ما شاءَ الله ولا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

... عاشقتم خدا ...

عاشق خدا و یکی از بنده‌هاش⁦❤️⁩ ما شاءَ الله ولا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

زندگی راحت !

من از درون زندگی آدمها خبر ندارم ، اصلا از بیرونشم خبر ندارم .

اما خبری که دارم این که ؛ هرچقدر بدتر و بیخودتر و بیشعورتر و حسودتر و گاوتر و داغونتر و حرومخورتر و بیشرفتر و پست تر و حرومزاده تر باشی ، راحتتر زندگی میکنی . و خدا نکنه برعکس همه اینها باشی ، اونوقت دهنت که هیچ ، تا فیهاخالدونت سرویسه !

و همچنان و هرروز و هرلحظه مورد عنایت قلبی و زبانی منی دهنوی !

نظرات 1 + ارسال نظر
هدیه دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 22:52 http://madamkameliya.blogsky.com

متاسفانه همین طوره
اتفاقا امروز همینو به مشاورم گفتم، گفتم کاش منم سلیطه بودن بلد بودم...
گفت تربیت شما درسته، تربیت شما توو جامعه باارزشه.....
خواستم بگم کدوم ارزش؟!
بعد دیدم من اگه واقعا بچه ای داشته باشم هیچوقت سلیطه و دزد و پست و وحشی بار نمیارمش!!!
خیلی هامون با پستت و حرفات موافقیم ها ولی در عمل بازم برمی گردیم به شعور و وجدان و تربیت مون
کاش این جامعه قانونش قانون جنگل نبود! اون طوری حداقل عدالتش واقعی بود!

دقیقا اینو برای همین بحث تربیت نوشتم ، امروز با سحر و مامان حرف تربیت بنیامین بود ، مامان همیشه میگن تربیت بچه از خودش مهمتره . ازونور ی قضایایی پیش اومد سر همین ویژگی هایی ک نوشتم ، ب سحر گفتم تهش ما خودمونو میکشیم که بنیامین پسر سالمی باشه اما چقدر تو جامعه ازین حرومزاده ها ضربه خواهد خورد .

چی بگم ..،

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.