... عاشقتم خدا ...

عاشق خدا و یکی از بنده‌هاش⁦❤️⁩ ما شاءَ الله ولا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

... عاشقتم خدا ...

عاشق خدا و یکی از بنده‌هاش⁦❤️⁩ ما شاءَ الله ولا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

ویتامین B من کوووو ؟

مگه نمیگن برنج بخورین که ویتامین ب داره که موهاتون نریزه ؟؟؟
پس این چی میگه :


بر خلاف سبوس برنج که دارای مقادیر بالای ویتامین B است، برنج سفید نه تنها ویتامین B ندارد بلکه حاوی ماده ای است که که ویتامین B را رسوب می دهد. تحقیقات نشان داده که مصرف برنج قهوه ای در چین یکی از عوامل جلوگیری از پیری زودرس، ریزش و سفید شدن مو در بین چینی هاست !


+ سرکار بودیم یک عمر ؟ یک عمر برنج سفید خوردیم و چاق شدیم و اثری هم روی موهامون نداشت ؟ یک عمر ! شت !

نظرات 9 + ارسال نظر
خانومی سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 13:24 http://maaan.blog.ir

ولی واقعا الان برنج رو قطع کن از دو هفته دیکه موهات شروع میکنه به تموم شدن !!

نه من قطع کامل برنج برای بیشتر از یک ماه داشتم ولی ریزش وحشتناک نداشتم عادی بود ، البته بیوتین میخوردم همواره

مهدی سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 13:01

دقیقا فرررررت
تو روحشون که یه عمر با عذاب وجدان خوردیم اون لذت چایی بعد غذا رو
محقق هاش هم واسه شیطان بزرگ بودن

واقعاً تو روحشوووون .
فردا فقط دلم میخواد بگن سیگار ضرر نداره

mahee سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 12:22

برنج سفیدو نمیدونم ولی برنج قهوه ای میگن خیلی عالی و خوبه.
من تاحالا نخوردم. چطوریه مزه اش؟

مزه بدی اصلا نداره فقط یکمی سفته انگار ، باید مثلا برای برنج سفید هر ۱ پیمانه ۱/۵ اب میریزی ، برای برنج قهوه ای باید ۲ پیمانه اب بریزی . و حتما باید با خورشت بخوری که خوب بشه ، تنهاش مث پلو سفید خوش خور نیست اصلا . فقط با خورشت . زودم سیر میکنه آدمو

مطهره سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 12:16

این مقاله وصحت وسقمشو نمیدونم ...اما قطع برنج شدیدا روی مو اثر میذاره...تجربه کردم که میگم

چی بگم والا
این دانشمندا هرروز ی چیز جدید میگن !

صدفی سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 09:19

یک عمررررر..واقعن شت

واقعا ب فنا رفتیم

نل سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 09:14

ی علتی که برنجهای کوچولو(اسمش هم نمیدونم..ما میگیم "نیمه"-همونهایی که نصف یا 1/4یک برنجه) ارزش غذایی بالاتری داره.چون اصولا سبوس اونها رو نمیگیرن.
ی علت دیگه که میگن برنج کته(دمی) کنین برای اینه همون مقدار سبوسش از بین نره.

اوووف که من عاشق اون برنج کوچولوهام...کوچولو که بودم برای شیربرنج و وسط سوپ زیاد میگرفتن..من همیشه صرف برنج خالیشو میخوردم تا آخر..مزه میداد حسااابی....
الان کلا نمیخرن دیگه

قیمت این برنج کوچولوها هم خیلی پایینتره تا اون برنج قد بلندها...ارز غذاییشون هم بالاتر..

اره برنج نیمه برای بنیامین میگیرم ما خیلیم خوشمزه اس ولی چون خوشمزه اس و بیشتر میخوریم برای خودمون نمیپزیم .

برنج که من فقط کته میکنم ، مامان هم همینطور حتی برای مهمون هم کته حرفه ای میزارن ولی من نمیتونم برا مهمون ابکش میکنم

سبوس برنج جداگانه میخورم

مهدی سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 00:22

فک کنم کامنتم رو بدون اسم سند کردم

بله درست فکر کردی

. سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 00:19

بابا این محقق ها یوووونه اند به خدا!
یه عمر به ما گفتن چایی بعد غذا نخورید که اهن غذا رو نابود میکنه, اون روز یه مقاله ی خارجی دوستم نشون داد که میگفت نهههه و همش چرته!!!

نگوووووو من سالها چایی پشت غذا نخوردم برا همین ، بعد مهمونی ک میرم بعد غذا چایی میارن میخورم و غذاب وجدان میگیرم . پس اینم فرت ؟؟؟؟

هدیه سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 00:13 http://madamkameliya.blogsky.com

برنج قهوه ای که خب عالیه و شکی تووش نیست
ولی منظورت از برنج سفید دقیقا نمی دونم کدوم نوعش هست ولی مثلا همین برنج محلی که ما می خوریم ویتامین بی داره
من توو رژیمم وقتی مقدارشو کم کردم قشنگ ریزش مو و عوارضش محسوس بود
سبوس برنج هم سرشار از ویتامین بی هست
میگن برنج آبکش خاصیت نداره و کته مصرف کنید، ولی مایی که ابکش می کنیم به نظرم خاصیتش مشخصه و اینطور نیست که بگیم اصلا خاصیتی نداره

جدیدنا برنج قهوه ای میخورم خیلی دوست ندارم ب زور میخورم . برنج سفید همین برنجای معمولی مصرف روزانه .
من همیشه کته میکنم تو این ی سال فقط دوبار ک مهمون برنجی داشتم ابکش کردم ، خیلی کته خوشمزه تره .
من انقدر اعصابم خرابه و ریزش دارم ک معلوم نیست قطع برنج روش اثر گذاشته یا نه ، البته مداوم بیوتین مصرف میکنم شاید بخاطر اونم باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.