... عاشقتم خدا ...

عاشق خدا و یکی از بنده‌هاش⁦❤️⁩ ما شاءَ الله ولا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

... عاشقتم خدا ...

عاشق خدا و یکی از بنده‌هاش⁦❤️⁩ ما شاءَ الله ولا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

حال و احوال

آوای عزیزم

ممنونم از پیام و احوالپرسی ت ، شرمنده م که اینجا نوشتن سخت شده یکم

انشالا سرحال بشم ...

بهی جان پیامت رسید نمیدونم پاسخ منم رسیده یانه

ترانه جان امیدوارم با مدرسه آنلاین کنار اومده باشی :)

شیرین جان ، هوای دلت آفتابی بشه انشالا

خورشید عزیزو ماهی عزیز و آشتی پرانرژی هم شکرخدا از دام کرونا رها شدید

لیدی جان نیومام  هم با گل دختر و وویسایی که میزاری دل مارو میبری

داف قشنگم شهرزاد ، روزگار بر وفق مرادت باشه انشالا ( اره ، سوال ی که   ازصبح مغزم‌و سوراخ کرده اینه که بچه ۱۱ ساله از کجا می‌دونه خودکشی ینی چی؟؟؟)

هدیه جان خوشحالم از غار درومدی عزیزم

آتش عزیز ، در کنار گل دخترا خوب و خوش باشی .

بقیه دوستان هرکیو خوندم کامنت دادم نمیدونم کامنتام میره یا نه... دونه دونه یادم بیاد تکمیل می‌کنم پست رو ...

متن کامنتامم یادم نیست البته :/ 

ب هرحال

همگی خوب و خوش باشید انشالا


- مهندس اردیبهشت کجایی اخوی ؟! ی سر صدایی چیزی .


نظرات 6 + ارسال نظر
آتشی برنگ اسمان چهارشنبه 23 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 10:27

سلام عزیزم کجایی تو؟ هر روز باز میکنم صفحه رو ولی نیستی

سلام آتش جان
دمت گرم بامعرفت
میام حتما دلم تنگ شده

mahee چهارشنبه 23 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 08:08

سلام ستاره
چطوری باباجان؟ چرا اصلا نیستی؟ ایشالا خوب و رو به راه باشی.
هر از گاهی بیا خاک اینجارو بگیر

سلام ماهی جان
خوبم شکرخدا
اره دلم تنگ شده برا اینجا

قلب من بدون نقاب سه‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 22:27 http://Daroneman.blog.ir

چه خوب که نوشتی
ستاره کجا بودی؟
چرا بی خبر میری؟
امیدوارم خوب باشی
برامون بنویس

پیامت رسید عزیزم

قربونت
هستم میخونم‌ت
من روزانه نویسی می‌کنم بهی
بعد هم سالنامه نوشتن هم تو کانال ( تلگرم می‌نویسم که همیشه همراهم باشه خیلی وقتا خیلی تاریخا نیاز شده یادم بیاد چکار کرده بودم )
بعد دیگع اینجا هم نوشتن شده بود کپی پیست از کانال ب اینجا
دیدم جفا ب اینجاست اونجوری که با دل میومدم می‌نوشتم نبود
کانال رو میخاستم‌ آدرس بدم گفتم شاید بچه های اینجا دوست نداشته باشن بیان اونجا
دیگه همینجوری موند ک چ کنم
دلمم نمیخاد چراغ اینجارو خاموش کنم
حالا باید ی تصمیمی بگیرم

خورشید سه‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 21:52

سلام عزیزم
خوش برگشتی
کاش همه وب ها به روز بشه
اینجا نوشتن یه صفایی داره که با هیچی قابل مقایسه نیست

سلام عزیزمم
اره اینجا ی صفای خاصی داره واقعا
خداروشکر خورشید جان خوبی و می‌نویسی

هدیه سه‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 11:46 http://madamkameliya.blog.ir

ای جوووون دلم
منم خوشحالم که برگشتم پیش تون

عزیزمی

شیرین سه‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 00:18 http://khateraha95.blogfa.com

خوبی ستاره کجایی تو دختر جان
چه خبرا؟؟
بنظرم داری حسابی داداش مارو اذیت میکنی این عروسها وقتی سکوت میکنن حتما حتما دارن شوهرهاشونو اذیت میکنن والا

شکرخدا خوبم عزیزم
داداشت منو جوون مرگ نکنه ، من کاری باهاش ندارم خدا شاهده
اصن از من مظلوم تر و آروم مادرگیتی به خودش عروس ندیده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.