... عاشقتم خدا ...

عاشق خدا و یکی از بنده‌هاش⁦❤️⁩ ما شاءَ الله ولا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

... عاشقتم خدا ...

عاشق خدا و یکی از بنده‌هاش⁦❤️⁩ ما شاءَ الله ولا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

خدایا جای حق نشستی ...

کاش کاش کااااااش انقد که خودشونو برای امروز جر دادن ، دنبال مقصر جنایت ۱۸ دی ۹۸ میگشتن .

شک ندارم که تک تکتون به خاک سیاه میشینید سر این جنایت ...  

شماها و حرام لقمه های حامی شماها .

هرچندکه از هر انگشتتون خون ی عده میچکه ... ولی این خون‌ها جبران میشه ...

اللهم العنهم جمیعا ...

نظرات 4 + ارسال نظر
بیتا جمعه 19 دی‌ماه سال 1399 ساعت 07:24

سلام . شاید باور نکنی اما من یکی از همون کسایی هستم که عزیزم، فرزندم در اون هواپیما بود درسته جگرمون آتیش گرفته ،ناراحتیم ،غصه داریم، اما داغ سردارمون و ناراحتی رهبرمون برامون سنگین تره و داغ تره،من فرزندم رو در راه شهیدی دادم که اگر دوباره زنده بشه در راه همون شهید تربیتش میکنم و خشنودم پیش خودم و خدای خودم امانتی که من داده بود رو به نحو احسن از من گرفت.
ناراحتی هموطنانم تسلای دل داغدیده ماست اما بعضی حرف ها و اهانت ها به خصوص به رهبرمون چون خنجری در گلوی ماست.
این حرف من تنها نیست خانواده خیلی از آن عزیزان همین طرز فکر رو دارند البته که خانواده هایی هم بودند و هستند که اینطوری فک نمی کنند.
خدا بهترین قاضی است
خدانگهدار شما

:)))))) قطعا باور نمی‌کنم
و دیگه خودتو جای بقیه جا نزن
و به جای بقیه حرف نزن

بانو پنج‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1399 ساعت 01:08

فاجعه کمی نبود .... درد داشت . خیلی درد داشت که بفهمی یک دفعه این همه هموطنت شهید شدن . خدا لعنت کنه کسی که دلش شاد شد از این فاجعه . اونی که شاد شد حروم لقمه است و ایضا روغنفکران وطنی که هرچی از دهن دشمن درمیاد رو بلغور میکنن و باعث شک و شبهه تو دل بقیه ملت میشن و نمیزارن ملت از اصل ماجرا سردربیارن نه اونهایی که همیشه سینه اشونو اماج حملات دشمن کردن و مدافع امنیت وطن هستند .

خواهر بزرگوار درسته که دلمون خون هست هنوز از این فاجعه ولی آدم الکی که نفرین کنه نفرین بر میگرده به خودش ...بهتره بگیم اللهم العن کسایی که از سر لجبازی و خودخواهی به این دولت بنفش رای دادن . دولتی که قول داد سایه جنگ رو از سر ملت برداره. دولتی که قول داد اگه برجام منحوس رو امضا کنه همه تحریم ها برداشته میشه . دولت بنفشی که تو شرایط جنگی آسمان کشور رو کلییر نکرد تا این فاجعه اتفاق نیفته .کسی که پدرش نظامی بوده خوب میفهمه این خطاهارو چون روز شهادت شهید بابایی دختربچه ای بود که دید مدیر مدرسه اش چجور سوخت از شهادت همسرش و دید اشک یتیمی بچه هاشون رو . نمیدونم میدونی یا نه؟ شهید بابایی زمان دفاع مقدس به خاطر همین نوع اشتباه هواپیماشون هدف قرار گرفت و به شهادت رسیدند. تو شرایط جنگی اینجور فجایع دور از احتمال نیست . یک لحظه تصمیم هست برای دفاع از وطنی که تهدید شده به حمله هوایی . خون این شهیدان هم گردن همه اونایی که این شرایط رو به وجود آوردن و الان خار در گلو هستن .کسایی که خون شهیدای هسته ای امون رو نادیده گرفتن و برجام رو قبول کردن و هسته ای رو تعلیق کردن نه تنها هیچ تحریمی رفع نشد که شرایط اقتصادی هم صدبرابر بدتر شد.الانم که اگه به روشون بخندی fatf رو امضا میکنن و به بهانه مبارزه با تروریسم نیروی نظامی و موشکی رو خلع سلاح میکنن و بقیه اشم که عقل یه بچه دبستانی هم میرسه که یه کشور با این همه دشمن بدون هیچ نیروی دفاعی چه بلائی سرش میاد . الکی هم رنگ و لعاب میدن که اگه این امضا بشه دیگه تحریم ها برداشته میشه . اینه نتیجه لبخندهای ظریفانه به دشمن کشور ‌... هرچی بیشتر بهش لبخند بزنی بیشتر خنجرش رو فرو میکنه از پشت

بترسید از روزی که در محضر عدل الهی بفهمید چقدر اشتباه کردید که اونجا نه راه پس دارید نه راه پیش

چون حس کردم خانم معتقدی هستی و نوشته بودی منطقی هستی گفتم اینارو وگرنه تاریخ به قضاوت خواهد نشست در مورد ظالمین و خدا جای حق نشسته برای جواب به کسانی که ظلم واقعی رو به این ملت کردند.

متاسفم که انقد راحت گول پروپاگاندای اصولگرایان رو میخورید
سگ زرد برادر شغاله
و متاسف تر اینکه فکر میکنید دولت بنفش ب تنهایی برجام رو جلو یرده
تو مملکت که بدون اذن رهبر ، دولت آب نمیخوره !

حالا دوروز دیگه که نشست پای مذاکره یازم با اجازه رهبر ، بدویید فحش بدید بگید دولت بنفش مذاکره کرد .
کاش انقد کبک نبودید !

اگر عزیزان خودت هم تو هواپیما بودن ، انقد راحت میگفتی خب اشتباه شد؟
شماها که انقد راحت میگید اشتباه شد شانس هم دارید ، هیچوقت کس و کار شماها تو این حوادث نیستن ، کاش شماها بجای اون ۱۷۶ نفر بودید که انقد راحت بستگان تون بگن خب اشتباه جنگی بود .

سپیده چهارشنبه 17 دی‌ماه سال 1399 ساعت 08:15

پرپرشون کردن داغشون همیشه تازه اس
آمین آمین خدا لعنتشون کنه برای این همه جنایت و ظلمشون

امیدوارم...

آتشی برنگ اسمان یکشنبه 14 دی‌ماه سال 1399 ساعت 12:48

ستاره گاهی فک میکنم خدا هم با اینهاسهمین....

خدام با اوناس

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.