... عاشقتم خدا ...

عاشق خدا و یکی از بنده‌هاش⁦❤️⁩ ما شاءَ الله ولا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

... عاشقتم خدا ...

عاشق خدا و یکی از بنده‌هاش⁦❤️⁩ ما شاءَ الله ولا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

فاقدین شعور

این جماعت حمله کننده به قشم و کیش ، یک مشت بوقن !

از همکلاسیای دبیرستان خودم چندنفر رفتن سفر با تور !!!!! از چشمم افتادن و ریموو شدن . لزومی نمی بینم با این جماعت کم‌شعور رفاقت کنم !

یکی دیگه پاشده رفته مشهد برای زیارت و تعطیلی یکشنبه !

والا منه مشهدی ختم عمه م نرفتم ، یک سال بیشتره فامیلمو عزیزانمو ندیدم و نرفتم ، بعد زیارت انقد مهمه ؟!

کاش کمی شعور داشتین بخدا

وضعمون بهتر بود !

متاسفم که همچین هموطنانی دارم !


نظرات 2 + ارسال نظر
دل آرام یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1399 ساعت 10:46

ما رفتیم کاشان خواهرم رو دیدیم و برگشتیم همه گفتن میترسیدیم بیایم دیدنتون به خاطر کرونا

شما کاشان خونه شخصی دارید درسته؟
با سفر تفریحی ب تور فرق داره
اونجام که رفتین مهمون بازی نکردین

ولی کیش و قشم و تفریحاتش قابل مقایسه نیست !
فقط خدا رحم کنه

سگ یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1399 ساعت 02:20

حرص نخور برای پوستت بده. بعدشم من اومدم قشم الان. بیشعور خودتی. دلم خواسته بیام. ده بار که زندگی نمیکنم قایم بشم تو خونه. واکسن هم که نیست. هر کاری بخوام میکنم.

بیشعوری دیگه هاپو جان
کاریت نمیشه کرد
وقتی آمارها دوباره بره بالا مسئولش امثال شماهایید که انقد عقل نداری میگی هرکاری بخوام میکنم .
فردا روزی کرونا بگیری پاچه همه کادر درمانم میگیری چرا بهت رسیدگی نمیشه ، نمی‌فهمی که بدبختا خسته شدن و بریدن ، یک ساله اسیر بیمارستانن .
اشکال نداره ، تروخشک باهم میسوزیم ولی بالاخره کارما و عدالتی هست ... اون روزی که به غلط کردن بیفتی ، یاد این کامنتت اینجا باش .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.