... عاشقتم خدا ...

عاشق خدا و یکی از بنده‌هاش⁦❤️⁩ ما شاءَ الله ولا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

... عاشقتم خدا ...

عاشق خدا و یکی از بنده‌هاش⁦❤️⁩ ما شاءَ الله ولا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

بازهم داغ... بازهم غم ...

چند نفر دیگه باید بمیرن

چندتا جوون پرپر بشن

چندتا خانواده داغدار بشن 

چقدر دیگه حجله و پرده سیاه کوچه های این کشور رو پر کنه 

تا واکسن بخرید ؟؟؟

چقدر دیگه داغ ببینیم ؟!

پدر و خاله دوستم از کرونا فوت کردن دیروز و امروز

مهرداد میناوند فوتبالیست خاطره ساز دهه هفتاد فوت کرد

و..... روزی چند نفر مرحوم بشن تا بفهمید باید واکسن بخرید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 



#واکسن_بخرید




این روزا ، روزی هزاربار میگم خدایا اگر عدالتی هست ی کاری بکن ...

تو همین دنیا خدا ی کاری بکن

اون دنیا تو تک تک سلولای بدن ظالم سرب داغ هم بریزه ، حس غم این دنیای منو جبران نمیکنه ، ب درد من نمیخوره .

من این دنیا همین روزگار میخام ببینم نتیجه اینهمه ظلمی که به من و جونی من و امثال من شده رو .






نظرات 4 + ارسال نظر
قلب من بدون نقاب سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 11:03

سلام ستاره چطوری عزیزم؟
انشالله خدا به داد ما برسه از بنده خدا آبی برای ما گرم نمیشه

سلام بهی جااان
کجایی خانوم نیستی
ایمیل زدم بهت انقد نبودی
خوبی انشالا؟
خدا ب دادمون برسه این از مردم اون از حکومت
نابود شدیم بخدا

آتشی برنگ اسمان شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 15:20

دیگه چوب خط بیشرفی شون پر شده....

خیلی وقته پر شده
ما باور نمیکردیم

دل آرام جمعه 10 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 04:28

من فکر می کنم یه عده شون واکسن زدن

بعید نیست
چون محموله اومده ایران
ناصرخسرو 400 میلیون فروخته میشد ، بارکد رسمی هم داشت که توی سایت شرکت میزدی اطلاعات دقیق میداد .
بالاخره از ی جایی اومده و قطعا همچین چیزی بیاد اول دست خودشون میرسه

دل آرام پنج‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 13:59

هر روز میگن هر کی واکسن زده فلان شده مرده فلج شده و ...
واکسن بخر نیستن

واکسنم بیاد اول خودشون میزنن
میگن بده ولی خودشون اولین نفر له له میزنن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.