... عاشقتم خدا ...

عاشق خدا و یکی از بنده‌هاش⁦❤️⁩ ما شاءَ الله ولا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

... عاشقتم خدا ...

عاشق خدا و یکی از بنده‌هاش⁦❤️⁩ ما شاءَ الله ولا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

علی انصاریان ...

هنوز داغ نخستین درست ناشده بود

که دست جور زمان داغ دیگرش بنهاد



 هیچوقت هیچ سنسی به علی انصاریان نداشتم ، حتی شاید ی دوره‌ای ازش خوشم هم نمیومد ، اما امشب عمیقاً دلم شکست و ناراحت شدم ، صدای قهقهه هاش از گوشم نمیره ، صدای التماس دعای مادرش از ظهر از گوشم نمیره ،  بهم ریختم ، پکر شدم  ، هوای  گریه  دارم  ، خیلی باورم نمیشه ، خدایا به خداییت قسم بسمونه ...



نظرات 2 + ارسال نظر
آتشی برنگ اسمان پنج‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 16:22

بعنوان فوتبالیست نه، بخاطر اجراهاش و مرامش دوسش داشتم
دیشب انقدددددد گریه کردم ک دلم میخاس ی بمبی بخوره وسط این سرزمین و همه باهم بمیریم...

من کلا آدم سردی ام تو این چیزا و هیچوقت از هیچکس خوشم نمیومد ، و خب انصاریان هم از قاعده مستثنی نبود ، منی که حتی ازش خوشم نمیومد انقد از دیشب داغونم و ره ب ره اشکم میاد ، وای ب حال علاقمنداش .
صدای قهقهه هاش تو گوشمه انقد که با انرژی میخندید

سر ی بی احتیاطی جوون مردم پرپر شد
کاش تو اون برنامه نحس ماسک میزدن کاش رعایت می‌کردن کاش این روزا روزای بهتری بود

دل آرام پنج‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 15:07

خیلی درد داره

خیلی زیاد ... خیلی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.