... عاشقتم خدا ...

عاشق خدا و یکی از بنده‌هاش⁦❤️⁩ ما شاءَ الله ولا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

... عاشقتم خدا ...

عاشق خدا و یکی از بنده‌هاش⁦❤️⁩ ما شاءَ الله ولا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

اینجوریاس

.


هوای وصل و غم هجر و شورِ مینا مُرد

برو، برو، که دگر هر چه بود در ما ، مُرد


لبِ خموش مرا بین که نغمه ساز تو نیست

به نای من, چه کنم ,نغمه های گویا مُرد


به چشم تیره ی من راز عاشقی گم شد

میان لاله ی او , شمعِ شامْ فرسا  مُرد


به دامن تو نگیرد شرار ما، ای دوست 

درون سینه ی ما آتش تمنا مُرد


ستاره ی سحری بود عشق بی ثمرم

میان جمع درخشید ،لیک تنها مُرد


ندید جلوه ی او چشم آشنایی را

گلی دمید به صحرا و، هم به صحرا مُرد


دریغ و درد! مگر داستان عشقم بود

شکوفه یی که شبانگه شگفت و فردا مُرد ؟


ز دیده ی کس و ناکس نهان نماند، دریغ !

چو آفتاب به گاه غروب، رسوا مُرد


 سیمین بهبهانی 


نظرات 3 + ارسال نظر
قلب من بدون نقاب دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 21:30 http://Daroneman.blog.ir

چرا عزیزم؟؟
یاس خیلی بده ستاره
کل انرژی آدم رو می گیره
نمیدونم چی بگم تا حالت رو بهتر کنه
ولی روزهای عمرت رو با غم سپری نکن ستاره
فقط جز که که علاج نداره

یکم کارام گره خورده بهم
از دست همسر شاکیم
از خودم شاکیم
از زمین و زمان شاکیم
خلاصه که پیچیدم ب خودم بدجور
عزیزمی ❤️ همین حرفات دلگرمیه :*

قلب من بدون نقاب یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 11:34 http://Daroneman.blog.ir

ستاره جان خوبی؟؟
حس میکنم از نظر احساسی خوب نیستی

حست درسته جانم
عمیقاً و شدیداً دچار یأس شدم ... از همه چی .

شیرین شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 14:58 http://khateraha95.blogfa.com/

خوبی ستاره جانم

شکرخدا
نفسی میاد و میره ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.