... عاشقتم خدا ...

عاشق خدا و یکی از بنده‌هاش⁦❤️⁩ ما شاءَ الله ولا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

... عاشقتم خدا ...

عاشق خدا و یکی از بنده‌هاش⁦❤️⁩ ما شاءَ الله ولا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

سرت ب کار خودت باشه

بعضی وقتا یادم میره پست رو رمزی کنم 

ی پیامایی میاد که هیچوقت هم تایید نمیکنم 

پس زور بیخود نزنید فضول های نامحترم 


تویی که بدون نام کامنت میزاری ، با همتونم ، ی آشنا و من و دوستت و .... همین اسامی کاذب .

ی لطفی ب من بکن دیگه هرگز این دور و بر پیدات نشه

آباریکلا  بچه 

خودت که عقلت نمیرسه نیای و جایی که دوست نداری رو نخونی ، حتما باید بهت میگفتم که نیا . حالا که گفتم ، پس دیگه نیا . 


ینی انقد وقت و بیکاری داری که بری جاهایی که خوشت نمیاد رو بخونی ؟! 

میدونستی این ی بیماری روانیه ؟! پیگیری کن خودتو ب پزشک نشون بده ،  بابا گناه داری تو  . حتما خیلیم مسلمونی  ،  در جریان هستی ی جنبه حق النفس همینه که حواست به همه بیماری های بدنت باشه ؟!

 روح و روان هم جزو بدنته ، درمان میخواد . برس ب خودت .


 الحمد لله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء... 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.