... عاشقتم خدا ...

عاشق خدا و یکی از بنده‌هاش⁦❤️⁩ ما شاءَ الله ولا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

... عاشقتم خدا ...

عاشق خدا و یکی از بنده‌هاش⁦❤️⁩ ما شاءَ الله ولا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

دعا بفرمایید لطفاً :)

ی دوستی رو برای کار به دوست دیگه ای معرفی کردم

امیدوااااااااارم جور بشه .

دوست اول ، ۶ ماهه بیکاره با دوقلوهای یک ساله .

دعا کنید بشه ...

سفارش هم کردم ولی تا ی حدی تونستم اعمال نفوذ کنم و خب عمیقاً دلم می‌خواد بشه و خیر باشه برای هردو طرف .


خدایا شکرت 

ی عالمه انرژی مثبت ب سمت اون قرار کاری ...

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 23:37 https://daremtedadzendegi.blogsky.com/

سلام. آفرین به شما
و آرزوی موفقیت براتون میکنم

سلام و سپاس از شما

قلب من بدون نقاب چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 10:31

جور شد ستاره؟؟

والا خبری نیست متاسفانه
رومم نمیشه از صاب کار بپرسم :/

آتشی برنگ اسمان پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 17:53

الهی ک جور میشع و شیرینی میدی به ما

عاخ ایشالاااااا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.